Mapping out Exam Strategies for Cambridge English: Advanced Preparation Courses – Bc. Gabriela Martinásková
Bc. Gabriela Martinásková
Diplomová práce
Mapping out Exam Strategies for Cambridge English: Advanced Preparation Courses
Mapping out Exam Strategies for Cambridge English: Advanced Preparation Courses
Anotace:
Práce se zabývá rozdílnými metodickými a didaktickými přístupy ve fázi přípravy na zkoušku Cambridge English: Advanced a v průběhu zkoušky. Přístupy, které navrhuje instituce Cambridge English Assessment jsou srovnávány s technikami, které uplatňují učitelé s několikaletými zkušenostmi s výukou v přípravných kurzech k této zkoušce. V první části práce prezentuje doporučované metody a jejich teoretická …víceAbstract:
The thesis compares the exam and teaching strategies for the Cambridge English: Advanced exam. The methods recommended by Cambridge English Assessment are compared with those suggested by experienced teachers who have been teaching Cambridge English preparation course for several years. The first chapter of the thesis presents recommended methods grounded in the theory, the second chapters describes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvqz2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
- Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
- Oponent: PhDr. Simona Kalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Developing Test Taking Strategies for Students Taking Cambridge English: B2 First, Speaking Exam
Vladana Hnátková -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Přístupy k výuce témat souvisejících s předsudky a stereotypy v rámci výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
Kristýna TANCEROVÁ -
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková -
Moderní přístupy k výuce Java
Miroslav Lučkai -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Kontextuální přístupy k interpretaci ve výuce literatury na SŠ
Terezie Dvořáčková