Ženská krása jako prostorový objekt – Anna CIDLÍKOVÁ
Anna CIDLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Ženská krása jako prostorový objekt
Woman's beauty as a spatial objekt
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na ženskou krásu a její ideál. Jak se mění v čase a prostoru, jakou roli zastává v našich životech a čím je vlastně definován. Teoretická práce zároveň doplňuje a popisuje část praktickou, jejímž výsledkem je dvojice ženských portrétů, vytvořených z keramické hlíny pomocí silikonového odlitku modelčiny tváře …víceAbstract:
Bachelor thesis is devided into theoretical and practical parts. The theoretical part focus on ideal of woman beauty. How it changes in time and space, what is it's role in our lifes and what defines it. The theoretical work also complements and defines the practical part, which product is a pair of female portraits made of ceramic clay using silicon cast of model's face. Each of these portraits represents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Medek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIDLÍKOVÁ, Anna. Ženská krása jako prostorový objekt. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vliv narůstající popularity filmu a filmových hvězd na dobový ideál krásy a každodenní oblékání v Československu na přelomu 30. a 40. let 20. století
Diana Apetauerová -
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Karolína Otipková -
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová -
Ideál ženství : krása na povrchu i uvnitř
Eva Ondrová -
Antický ideál mužské krásy ve filmových adaptacích
Jana Hubočanová -
Tvar a poloha rtů ve vztahu ke kostěnému podkladu obličeje a chrupu
Denisa Šutoová -
Vybraný problém homonymie slovesných tvarů z hlediska automatické morfologické analýzy (homonymie tvarů sloves I. třídy (vzor nést, péci) a II. třídy (vzor tisknout): substandardní tvary l-ových příčestí a dějová jména potažmo tvary mask. sg. přechodníku přítomného)
Adriana Babincová
Název
Vložil
Vloženo
Práva