Michaela Baletková

Bakalářská práce

Influencer marketing v cestovním ruchu

Influencer Marketing in Tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v cestovním ruchu, konkrétně spoluprací destinačních agentur s influencery za účelem propagace destinací. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, influencer marketing, cestovní ruch a destinace cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu dat, která byla získána pomocí kvalitativních i kvantitativních šetření ve formě rozhovorů …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of influencer marketing in tourism, specifically with the cooperation of destination agencies and influencers in order to promote destinations. The theoretical part is focused on internet marketing, influencer marketing, tourism and tourism destinations. The practical part includes the analysis of data that were obtained using qualitative and quantitative surveys …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod