Vladimir Shpilkin

Diplomová práce

Viral marketing - Campaign planning and implementation

Plánování a Realizace virální marketingové kampaně
Anotace:
Diplomová práce analyzuje plánování a realizaci virální marketingové kampaně. Tedy, historie marketingu a marketingové komunikace jsou analyzovány s cílem pochopit, proč je fenomén virality v moderním smyslu relativně moderní. Také slovo jako základ pro virálnost je bráno v potaz a diskutováno - jak je možné jej vytvořit a později i udržet. Kromě toho, specifika virální kampaně – spuštění, implementace …více
Abstract:
AbstractThe thesis analyzes viral marketing-campaign planning and implementation. Thus, history of marketing and marketing communications are analyzed with a goal to understand, why the phenomenon of virality in its modern sense is relatively modern. Also, word of mouth as the basis of the virality is looked on and discussed- how it is possible to create it and later sustain as well. Moreover, the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Martin Potančok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74686

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities