Viral marketing - Campaign planning and implementation – Vladimir Shpilkin
Vladimir Shpilkin
Diplomová práce
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Plánování a Realizace virální marketingové kampaně
Anotace:
Diplomová práce analyzuje plánování a realizaci virální marketingové kampaně. Tedy, historie marketingu a marketingové komunikace jsou analyzovány s cílem pochopit, proč je fenomén virality v moderním smyslu relativně moderní. Také slovo jako základ pro virálnost je bráno v potaz a diskutováno - jak je možné jej vytvořit a později i udržet. Kromě toho, specifika virální kampaně – spuštění, implementace …víceAbstract:
AbstractThe thesis analyzes viral marketing-campaign planning and implementation. Thus, history of marketing and marketing communications are analyzed with a goal to understand, why the phenomenon of virality in its modern sense is relatively modern. Also, word of mouth as the basis of the virality is looked on and discussed- how it is possible to create it and later sustain as well. Moreover, the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Martin Potančok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Virální video
Martin Němec -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální kampaň jako nástroj marketingové propagace
Ondřej Kusovský -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková