Milan Juřena

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci

Abstract:
Bakalářská práce poukazuje na nové trendy v marketingové komunikaci. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou objasněny principy komunikace, komunikační proces, komunikační mix. Nejvíce se ovšem práce věnuje novým trendům v marketingové komunikaci. V Praktické části autor aplikoval poznatky získané v teoretické části a sestavil dotazník na téma nové trendy v marketingové …more
Abstract:
The bachelor thesis refers to new trends in marketing communication. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part explains communication principles, communication process and communication mix. Above all, the work focuses on new trends in marketing communication. In the practical part the author applied knowledge acquired in the first part and formed a questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses krihla krihla/4
30/4/2013
Folders
Files
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.