Bc. Jaroslav Huf

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti Moravolen Holding a.s.

Marketing strategy of Moravolen Holding plc company
Anotace:
Diplomová práce analyzuje současný stav marketingové strategie společnosti MORAVOLEN HOLDING, a.s. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro zpracování analytické a praktické části. Je charakterizován marketing, jeho koncepce, strategie a strategický marketing a komunikační strategie. Ve druhé části je zpracovaná analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti. Na základě souhrnné …více
Abstract:
The diploma thesis analyses contemporary state of marketing strategy of MORAVOLEN HOLDING plc company. In the first part of the thesis there are described theoretical solutions for processing analytical and practical parts. Marketing and his conceptions, strategy and strategic marketing, as well as communicative strategies are characterized. In the second part of the thesis there is an analyses of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Lenka Tkadlecová
  • Oponent: Ing. Lenka Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting