Analýza volební kampaně KDU-ČSL pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji – Mgr. Bc. Tereza Ilková
Mgr. Bc. Tereza Ilková
Bachelor's thesis
Analýza volební kampaně KDU-ČSL pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji
The analysis of the electoral campaign of KDU-ČSL in regional elections 2012
Abstract:
Cílem předkládané práce je analýza volební kampaně KDU-ČSL pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji. V první část práce je definován politický marketing a jeho nástroje. Dále se práce soustředí na samotnou analýzu volebního programu a volební kampaně strany.Abstract:
The aim of the presented thesis is analysis of the election campaign of KDU-CSL for regional elections 2012. In the fist part is definiton of the political marketing and the tools of political marketing. Then is thesis focused on election program and election campaign.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tigmr/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 1. 2013
- Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lenka Hrbková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ILKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza volební kampaně KDU-ČSL pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/krlbwm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Sociology / Political Science
Theses on a related topic
-
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média
Jan ULLMANN -
Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008
Eva Opatrná -
Politický marketing v předvolebním období
Inesa Baghdasarjan -
Politický marketing na sociálních sítích
Anna PILNAJOVÁ -
Marketing politických stran - volby do krajského zastupitelstva
Marcela Dušková -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška