Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti – Martin Dvořák
Martin Dvořák
Bachelor's thesis
Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti
The Use of AI to Create Content for the Production Company's Social Networks
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem využití umělé inteligence k tvorbě obsahu v kontextu výrobní společnosti. Při stále narůstající konkurenci může posloužit umělá inteligence i jako konkurenční výhoda.Abstract:
The bachelor´s thesis deals with research into the use of artificial intelligence to create content in context of a manufacturing company. With ever-increasing competition, artificial intelligence can aslo serve as a competetive advantage
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořák, Martin. Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvůrčí umělá inteligence jako kulturní generátor existenciální tísně - jak vzniká a jak se s ní vypořádat
Petr Salaba -
Vývoj konceptu autorství vlivem umělé inteligence
Laura Goncalvesová -
Využití umělé inteligence pro rozvoj kreativity tvůrčích umělců
Alisa Zubareva -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
Eva Vašíčková