Marketingová komunikace firmy Vinařství Lůbalovi – Bc. Antonín Lůbal
Bc. Antonín Lůbal
Diplomová práce
Marketingová komunikace firmy Vinařství Lůbalovi
The marketing communication of Vineculture Lůbalovi company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh a zlepšení marketingových činností společnosti Vinařství Lůbalovi, která podniká na trhu s vínem a je tradičním lokálním producentem oblasti Jižní Moravy. Toto téma bylo vybráno s cílem pomoci zvýšit rentabilitu činnosti rodinné firmy s dlouholetou tradicí a s perspektivou silného vývoje zejména v rámci rozšíření produkce a nabízených služeb. K vyhotovení práce …víceAbstract:
This thesis aims at suggestions to improve the marketing activities of a company Lubalovi Winery which is a traditional local wine producer from South Moravia region. This topic was chosen in order to increase profitability of the activities of a family company with a long tradition and big ambitions to grow especially with regards to increase of the production and services offered. The thesis was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lbvqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar