Marketingová komunikace firmy Vinařství Lůbalovi – Bc. Antonín Lůbal
Bc. Antonín Lůbal
Master's thesis
Marketingová komunikace firmy Vinařství Lůbalovi
The marketing communication of Vineculture Lůbalovi company
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh a zlepšení marketingových činností společnosti Vinařství Lůbalovi, která podniká na trhu s vínem a je tradičním lokálním producentem oblasti Jižní Moravy. Toto téma bylo vybráno s cílem pomoci zvýšit rentabilitu činnosti rodinné firmy s dlouholetou tradicí a s perspektivou silného vývoje zejména v rámci rozšíření produkce a nabízených služeb. K vyhotovení práce …moreAbstract:
This thesis aims at suggestions to improve the marketing activities of a company Lubalovi Winery which is a traditional local wine producer from South Moravia region. This topic was chosen in order to increase profitability of the activities of a family company with a long tradition and big ambitions to grow especially with regards to increase of the production and services offered. The thesis was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lbvqa/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar