Daniel Krejčiřík
Diplomová práce
Marketing leteckých společností
Airline marketing
Anotace:
Práce má analyzovat letecké odvětví z pohledu ekonomického, kdy hlavním tématem budou rozdíly mezi klasickými dopravci a dopravci nízkonákladovými. Důležitý bude rozbor marketingového mixu, kde jsou hlavní částí v letecké dopravě nepochybně produkt a cena. Výsledkem bude produktové portfolio, které shrne všechny zjištěné informace do jedné přehledné tabulky.Abstract:
My final work should analyze aviation industry from an economic perspective, the main theme will be differences between traditional operators and low-cost operators. The most important part is analysis of the marketing mix, where the main part of air transport are undoubtedly product and price. Result of my work will be a product portfolio that summarizes all the findings in a summary table.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2012
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30025
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu mezi tradičními a nízkonákladovými leteckými dopravci
Dominik Hlaváček -
Evaluation of Project Management Areas Applied in Aviation Industry
Marta Aneta Dróżdż -
Analyzing Face-Threatening Humor in Ryanair's Customer Interactions on Twitter
Lucie Kadlecová -
Faktory ovlivňující zákazníky společnosti Ryanair při výběru leteckého spoje a navštívené destinace
Aneta Blahníková -
Explaining abnormal profitability in the airline industry: the case study of Ryanair
Bohdan Chykhun -
Investiční analýza akcie společnosti Ryanair
Martin Řežábek -
Srovnání leteckých společností Lufthansa a Ryanair v kontextu evropského trhu
Eliška Malá -
Marketingové strategie nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair
Karolína Hořejší