Daniel Krejčiřík

Diplomová práce

Marketing leteckých společností

Airline marketing
Anotace:
Práce má analyzovat letecké odvětví z pohledu ekonomického, kdy hlavním tématem budou rozdíly mezi klasickými dopravci a dopravci nízkonákladovými. Důležitý bude rozbor marketingového mixu, kde jsou hlavní částí v letecké dopravě nepochybně produkt a cena. Výsledkem bude produktové portfolio, které shrne všechny zjištěné informace do jedné přehledné tabulky.
Abstract:
My final work should analyze aviation industry from an economic perspective, the main theme will be differences between traditional operators and low-cost operators. The most important part is analysis of the marketing mix, where the main part of air transport are undoubtedly product and price. Result of my work will be a product portfolio that summarizes all the findings in a summary table.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2012
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30025