Vliv a dopady globální ekonomiky na malé a střední podniky v České republice – Bc. Georgy Golikov
Bc. Georgy Golikov
Bakalářská práce
Vliv a dopady globální ekonomiky na malé a střední podniky v České republice
The Influence and Impact on the Global Economy on Small and Medium Enterprises in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je určit dopady globální ekonomiky na malé a střední podniky v České republice. Práce je zaměřená na výzkum chování konkretního podniku po dobu Velké recese, konkrétně v letech 2006 - 2010. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů, včetně a deskripce ukazatelů aplikovaných na konkretní podnik v navazující části. Praktická …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the impact of the global economy on small and medium-sized enterprises in the Czech Republic. The work is focused on research into the behavior of a particular company during the Great Recession, particularly in the years 2006 - 2010. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains basic concepts, including a description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jcgc9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Lenka Říhová
- Oponent: Ing. David Mareš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík