Použití videoher ve výuce dějepisu na základních školách – Bc. Viktor Drozd
Bc. Viktor Drozd
Bakalářská práce
Použití videoher ve výuce dějepisu na základních školách
The use of video games in teaching history in primary schools
Anotace:
Cílem této práce je najít hry, které lze využít jako učební pomůcku, a vytvořit postup jak je využít ve výuce. Některé mohou posloužit jako názorná ukázka v hodinách, jiné mohou doplnit samostudium. Tato práce je zaměřena na studium dějepisu na druhém stupni základních škol. Jde tedy primárně o hledání videoher s historickými tématy, které obsahují dostatečnou míru faktů aby bylo jejich využití přínosté …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find games that can be used as a teaching tool and create a guidelines for using them in teaching. Some games can be used as a demonstration in the classroom, others can complement self-study. This work is focused at teaching history at the second level of primary schools. Therefore it is primarily a search for video games with historical themes that contain sufficient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fs8uc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Monika Macháňová
- Oponent: PhDr. Michal Lorenz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ -
Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání
Michaela Mikulková -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Využívání videoher ve výuce na 1.stupni
Anežka Sobolová