Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze – Bc. Martin Kratochvíl
Bc. Martin Kratochvíl
Diplomová práce
Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
Marketing Strategy of the General University Hospital in Prague
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. V teoretické části je popsána teorie marketingu a marketingový a komunikační mix. Dále je zde také marketing ve zdravotnictví, ukazující některé odlišnosti této sféry, a kapitola je věnována i marketingovému plánování a strategii. Část praktická obsahuje interní analýzu nemocnice, zhodnocení stavu …víceAbstract:
The thesis is based on creating a marketing strategy of the General University Hospital in Prague. Theory of marketing such as marketing and communication mix is described in theoretical part of the work. There is also defined healthcare marketing, which is quite specific, and the next chapter is based on marketing planning and strategy. Practical part includes internal analysis of the hospital, evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kratochvíl, Martin. Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketing a propagace měst a obcí
Radek Nedvěd -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education
Barbora NOVOTNÁ -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK