Projektová výuka regionálních dějin na příkladu obce Vnorovy – Bc. Kamila Vajdíková
Bc. Kamila Vajdíková
Master's thesis
Projektová výuka regionálních dějin na příkladu obce Vnorovy
Project teaching of regional history on the example of Vnorovy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá regionálními dějinami a projektovou výukou, konkrétně využitím projektové metody k výuce regionálních dějin. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou rozebírány regionální dějiny z hlediska uplatnění ve výuce, práce se zaměřuje také na úskalí jejich výuky, ale také na jejich přednosti, jež vedou k aktivizaci žáka a k prohloubení jeho komplexních …moreAbstract:
The diploma thesis deals with regional history and project teaching, specifically with the use of the project method to teach regional history. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part analyses regional history in terms of the use in teaching, the work also focuses on the difficulties of their teaching, but also on their advantages, which lead to pupil activation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fv00x/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
- Reader: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in History
Theses on a related topic
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metody formy a prostředky - Terénní výuka jako specifická vyučovací forma přírodovědných a společenskovědních oborů
Lenka Dohová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Formy a časoprostorové vzorce mobility osob mezi Prahou a Brnem
Vojtěch Henzl -
Nové Město pod Smrkem a okolí za druhé světové války: regionální dějiny a projektová výuka
Daniela Janáková -
Projektová výuka regionálních dějin – Národní sad ve Štramberku jako místo paměti
Jitka Šnejdrlová -
Regionální dějiny v letech 1867 – 2011 a jejich aplikace do celospolečenského kontextu v projektové výuce. Význam Gymnázia na třídě Kapitána Jaroše na Brněnsku.
Markéta Holubová -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht