Jednoduchá hra s procedurálně generovaným obsahem – Serhiy KUDRYASHOV
Serhiy KUDRYASHOV
Bachelor's thesis
Jednoduchá hra s procedurálně generovaným obsahem
Procedurally generated content in computer game
Abstract:
The main goal of the thesis was to analyze the possibilities of a procedurally generated content in computer games, to implement a simple game with the use of obtained techniques, to comment suitability of used methods and to provide their comparison.Abstract:
Cílem práce bylo prozkoumát možnosti procedurálního generování obsahu v počítačových hrách. Na příkladu jednoduché hry zjištěné metody implementovat a okomentovat jejich vhodnost, případně různé metody porovnát.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Osička, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUDRYASHOV, Serhiy. Jednoduchá hra s procedurálně generovaným obsahem. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Computer Science / Applied Computer Science
Theses on a related topic
-
Analýza algoritmů pro procedurální generování virtuálního světa
Petr STANKUŠ -
Procedurální generování voxelových struktůr
Jan Szlauer -
Procedurální generování map pro deskovou hru Dračí doupě
Jiří Kalanin -
Procedurální generování lokací do hry typu Dungeons & Dragons
Jakub NOVÁK -
Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů
Václav KŘUPKA -
Procedurální generování hudby
Marek Juřica -
Procedurální generování terénu v reálném čase
Michal Kuderjavý -
Hra je hra je hra
Bára Purmová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights