Jednoduchá hra s procedurálně generovaným obsahem – Serhiy KUDRYASHOV
Serhiy KUDRYASHOV
Bakalářská práce
Jednoduchá hra s procedurálně generovaným obsahem
Procedurally generated content in computer game
Abstract:
The main goal of the thesis was to analyze the possibilities of a procedurally generated content in computer games, to implement a simple game with the use of obtained techniques, to comment suitability of used methods and to provide their comparison.Abstract:
Cílem práce bylo prozkoumát možnosti procedurálního generování obsahu v počítačových hrách. Na příkladu jednoduché hry zjištěné metody implementovat a okomentovat jejich vhodnost, případně různé metody porovnát.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Osička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDRYASHOV, Serhiy. Jednoduchá hra s procedurálně generovaným obsahem. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza algoritmů pro procedurální generování virtuálního světa
Petr STANKUŠ -
Procedurální generování voxelových struktůr
Jan Szlauer -
Procedurální generování map pro deskovou hru Dračí doupě
Jiří Kalanin -
Procedurální generování lokací do hry typu Dungeons & Dragons
Jakub NOVÁK -
Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů
Václav KŘUPKA -
Procedurální generování hudby
Marek Juřica -
Procedurální generování terénu v reálném čase
Michal Kuderjavý -
Hra je hra je hra
Bára Purmová
Název
Vložil
Vloženo
Práva