Barbora Kunzová

Bachelor's thesis

Vizuální identita fiktivní firmy

Visual Identity of Fictive Company
Abstract:
V teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila na analýzu grafického designu v módním průmyslu na naší scéně. V první kapitole popisuji základní pojmy, na které v mojí teoretické části narážím, jako vysvětlení toho, co je grafický design, jakou roli hraje v marketingu, jeho uplatnění v módním průmyslu a jak to s ním teď vypadá v České republice. V následující kapitole se zabývám tím, jak …more
Abstract:
In the theoretical part of my bachelor's thesis, I focused on the analysis of graphic design in the fashion industry on our stage. In the first chapter, I describe the basic concepts that I come across in my theoretical part as an explanation of what graphic design is, what role it plays in marketing, its application in the fashion industry and what it looks like now in the Czech Republic. In the following …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kunzová, Barbora. Vizuální identita fiktivní firmy. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design

Theses on a related topic

All theses