Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment – Bc. Yekaterina Kalymbekova
Bc. Yekaterina Kalymbekova
Bakalářská práce
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Anotace:
Účelem této diplomové práce je zvážit celý komplex faktorů, které vedou spotřebitele při výběru luxusního zboží. Důležitost tématu je utvářena skutečností, že každý potenciální spotřebitel má své vlastní psychologické vlastnosti, které popisují preference na trhu produktů, které nejsou předmětem nezbytného uvážení. Při analýze těchto funkcí je možné identifikovat určité modelové charakteristiky chování …víceAbstract:
The purpose of this thesis work is to consider the whole complex of factors that guide the consumer in choosing luxurious goods. The relevance of the topic is formed by the fact that each potential consumer has his own psychological characteristics that describe preferences in the non-essential products’ market. When analyzing these features, it is possible to identify certain model characteristics …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rg94y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Barbora Tomanová -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Vozíčkáři jako specifický segment cestovního ruchu
Jan Absolon -
Komparace výtěžnosti jednotlivých přístrojů zobrazujících přední segment při diagnostice a sledování dystrofických onemocnění rohovky.
Vít Motyčka -
Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov
Ševcová Ševcová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Návrh produktu cestovního ruchu se zaměřením na segment rodin s dětmi pro hotel Park Holiday
Anna Kožáková