Nikol Řehánková
Master's thesis
Typologie zákazníků pražírny kávy
Customers Typology of the Coffee Roastery
Abstract:
Diplomová práce se zabývá určením typologie zákazníků rodinné pražírny Vřes Caffé. Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii zákazníků pražírny. Vedlejšími cíli bylo zjištění nákupního chování zákazníků, postoje zákazníků k nabídce a kvalitě káv a také zjištění frekvence návštěv či věkové struktury zákazníků. Data pro tuto diplomovou práci byla sbírána za pomocí on-line a off-line dotazníkového …moreAbstract:
The diploma thesis deals with determining the typology of customers of the family roastery Vřes Caffé. The main goal of this work was to propose a typology of roastery customers. The secondary objectives were to find out the purchasing behaviour of customers, the attitude of customers towards the range and quality of coffees, as well as to find out the frequency of visits or the age structure of customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153293
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Tomáš Tykva
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
Monika Matyó -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza využití agilních přístupů pro dodávku softwaru v praxi pomocí metod vícerozměrné statistiky
Bořivoj Kolář -
Analýza image značky bankovní společnosti
Karolína Dostálová -
Analýza nákupního chování zákazníků na trhu dovolených
Karolína Šrámková -
Analýza konkurenceschopnosti spotřebního družstva
Adriana Kudělková -
Analýza potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu
Michaela Dostálová -
Analýza chování zákazníků na trhu chovatelských potřeb
Ivana Adámková