Marketingová analýza externího prostředí – Denis Sitta
Denis Sitta
Master's thesis
Marketingová analýza externího prostředí
Marketing Analysis of the External Environment
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem trhu dřevoplastů, následuje analýza výzkumu, segmentace cílové skupiny a návrh marketingového mixu a rozhodnutí o výrobě. Zjištění a analýzy jsou doplněny doporučením k dalšímu jednání v předmětu výzkumu diplomové práce. Práce zachycuje poslední trendy ve využití moderního materiálu známého jako WPC (dřevoplast). Výzkum zhodnocený ve formulování ideálního …viacAbstract:
Diploma thesis deals with marketing research of wood composite market, followed by analysis of research, segmentation of target groups and the proposal marketing mix and the decisions of production. Findings and analysis are accompanied by recommendations for further negotiations in the subject of research thesis. This work captures the latest trends in the use of modern material known as WPC (wood …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/104296
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
- Vedúci: Šárka Vilamová
- Oponent: Roman Buryjan
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
"Vzdělání mění osud." Kvalitativní výzkum na téma socializace čínského studenta
Kateřina Stluková -
Kvalitativní výzkum přístupu k plně autonomním osobním vozidlům mezi maturanty
Filip Havlík