The use of educational songs to aid students in learning English – Bc. Lucie Pisařovicová
Bc. Lucie Pisařovicová
Diplomová práce
The use of educational songs to aid students in learning English
The use of educational songs to aid students in learning English
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím písní, které byly vytvořeny pro vzdělávací účely, v hodinách anglického jazyka. Písně jsou zaměřené na slovní zásobu potřebnou k vyjádření času, na přítomný a minulý čas prostý. Záměrem diplomové práce je zjistit, jaké výsledky budou žáci mít oproti těm, kteří se učili běžným stylem výuky, a jaké bude mít účinky použití písní na postoj žáků k učení se anglického jazyka …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the use of songs that were created for educational purposes in English lessons. The songs were used to help pupils learn English with a focus on time expressions, the present and past simple tenses. This thesis aims to determine the results of pupils taught with songs compared to pupils taught in a regular style of teaching and the effects of the songs on pupils’ attitudes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a4q1v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Žaneta Voldánová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Projektové vyučování v rámci rozvoje interkulturní komunikační kompetence ve výuce ruského jazyka jako cizího na středních školách
Ludmila Rakovská -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová