Konformita nadaných žáků v kontextu jejich vztahů se spolužáky – Bc. Radka Kopřivová
Bc. Radka Kopřivová
Diplomová práce
Konformita nadaných žáků v kontextu jejich vztahů se spolužáky
Conformity of Gifted Pupils in the Context of their Relationship with Classmates
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje konformitě nadaných žáků v kontextu jejich vztahů se spolužáky. Teoretická část práce je rozdělena na 3 kapitoly. První kapitola práce se zabývá sociálně pedagogickým pohledem na nadaného žáka, práce zde vymezuje rozdíl mezi talentem a nadáním, definice nadání, dále vymezuje modely nadání a znaky nadaných dětí v adolescentním věku. Ve druhé kapitole je diplomová práce …víceAbstract:
This thesis deals with the conformity of gifted pupils in the context of their relationships with their classmates. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with the socio-pedagogical view of the gifted pupil, work here defines the difference between talent and genius, talent definition, defines the character models and talent of gifted children in the adolescent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Zveřejnit od: 13. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopřivová, Radka. Konformita nadaných žáků v kontextu jejich vztahů se spolužáky. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová -
Nadaní žáci v matematice
Hana Hartová -
Využití hudebního nadání v rámci terapie u osob s balbuties
Kateřina Burgetová