Bc. Zuzana Cermanová

Bakalářská práce

Neplánované efekty reklamy (kampaň Ford a iniciativa Zlaté ručičky)

Unplanned results of promotion (campaign Ford and initiative Do it yourself)
Anotace:
Cílem této práce a hlavním tématem je snaha o zachycení a popsání neplánovaných efektů spuštěné reklamní kampaně. Teoretická část je věnována reklamní kampani jako jednomu z předních nástrojů marketingového mixu, využívaném v automobilovém průmyslu. Praktická část představuje společnost Ford Motor Company a její současnou marketingovou strategii. Na příkladu reklamní kampaně „Zlatý ručičky“ jsou zachyceny …více
Abstract:
The goal of this piece of work is to depict and describe the unplanned results of a marketing campaign. The theoretical part is dedicated to the marketing campaign as one of the main tools of marketing mix as it is used in the automobile industry. The practical part presents the company Ford Motor Company and its current marketing strategy. On an example of the campaign “Zlatý ručičky” the work depicts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace