Neplánované efekty reklamy (kampaň Ford a iniciativa Zlaté ručičky) – Bc. Zuzana Cermanová
Bc. Zuzana Cermanová
Bakalářská práce
Neplánované efekty reklamy (kampaň Ford a iniciativa Zlaté ručičky)
Unplanned results of promotion (campaign Ford and initiative Do it yourself)
Anotace:
Cílem této práce a hlavním tématem je snaha o zachycení a popsání neplánovaných efektů spuštěné reklamní kampaně. Teoretická část je věnována reklamní kampani jako jednomu z předních nástrojů marketingového mixu, využívaném v automobilovém průmyslu. Praktická část představuje společnost Ford Motor Company a její současnou marketingovou strategii. Na příkladu reklamní kampaně „Zlatý ručičky“ jsou zachyceny …víceAbstract:
The goal of this piece of work is to depict and describe the unplanned results of a marketing campaign. The theoretical part is dedicated to the marketing campaign as one of the main tools of marketing mix as it is used in the automobile industry. The practical part presents the company Ford Motor Company and its current marketing strategy. On an example of the campaign “Zlatý ručičky” the work depicts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vrfe7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketingová strategie startupového projektu GENERO slides
Martin Mužík -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Alexandra Mušáková