Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany – Sukontha Surattanaporn
Sukontha Surattanaporn
Master's thesis
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Anotácia:
Konzumace čaje roste, zvláště v Německu, neboť spotřebitelé dbají o své zdraví a dávají si více pozor na to, co konzumují. Roste konzumace přírodních produktů. Čajový průmysl se stal atraktivním a ukazuje možnosti podnikům stejně jako spotřebitelům. Studie o faktorech, které mohou přesvědčit nebo motivovat spotřebitele kupovat bylinné čaje z Thajska může pomoci výrobcům čaje v Thajsku nebo dovozcům …viacAbstract:
Tea consumption has been increased, especially in Germany, as consumers are more concerned about health taking care for the people at different ages. Consumers are more careful of what they are consuming, and increasingly consuming the products which are originally come from nature. Herbal tea industry became more attractive and shows opportunities to the firms as well as consumers. A study about factors …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37857
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedúci: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37857
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské zvyklosti vysokoškolských studentů ve spotřebě biopotravin
Marcela Matičková -
Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu
Zuzana Schneyderová-Kubaniková -
Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele
Jana Ruczova -
Antioxidant activity of various fractions of subcritical water extracts obtained from tea and tea-like plants
Asad Walayat -
Potential of the Czech tea market to contribute to sustainable tea production in producing developing countries
Tomáš Heller -
Bubble Tea: A Marker of Taiwaneseness?
Michaela Orságová -
The Possibilities of Tea and Japanese Dishes Pairing
Thuy Linh Nguyen -
Percepcia rizík vo vzťahu k vlastnému antisociálnemu správaniu
Tea Hovorková