Digitální připravenost pedagogů v předškolním zařízení – Bc. Martin ZÁRUBA
Bc. Martin ZÁRUBA
Diplomová práce
Digitální připravenost pedagogů v předškolním zařízení
Digital preparedness of teachers in preschool
Anotace:
Cílem předložené diplomové práce bylo zjistit digitální připravenost pedagogů v předškolním vzdělávání a zároveň identifikovat úroveň digitální gramotnosti pedagogů ve vybraných mateřských škol v Pardubickém a Jihomoravském kraji. V teoretické části práce byla zpracována literární rešerše zaměřená na digitální technologie, jejich význam, bariéry, trendy, přínosy a rizika, digitální gramotnost, Strategii …víceAbstract:
The aim of the submitted diploma thesis was to determine the digital readiness of pedagogues in preschool education and at the same time to identify the level of digital literacy of pedagogues in selected kindergartens in the Pardubice and South Moravian regions. In the theoretical part of the work, a literature search focused on digital technologies, their importance, barriers, trends, benefits and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁRUBA, Martin. Digitální připravenost pedagogů v předškolním zařízení. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Děti předškolního věku a digitální technologie
Martina Vašíčková -
Digitální technologie v běžných a speciálních mateřských školách
Gabriela DAVÍDKOVÁ -
Digitální technologie v MŠ
Olga Lamatová -
Digitální technologie a sociální sítě u pedagogických pracovníků mateřských škol
Dana Stejskalová -
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková