Zdeněk Dlouhý

Diplomová práce

Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace

Marketing strategy of the tourism destination Bad Oeynhausen
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Teoretická část je zaměřena na problematiku destinačního marketingu a managementu. Autor rovněž rozebírá specifika destinačního marketingu jako součásti městského marketingu. Součástí praktické části jsou analýzy primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v Bad Oeynhausen, SWOT analýza a analýza …více
Abstract:
The aim of this thesis is to prepare a marketing strategy for the tourism destination Bad Oeynhausen. The theoretical part is focused on the specifics of the destination marketing and management. The other part brings a marketing strategy for Bad Oeynhausen which is based on the analysis of the tourism potential and marketing activities of the tourism agency Staatsbad Bad Oeynhausen GmbH.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Petr Houška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26756