Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků – Bc. Jakub Juhás
Bc. Jakub Juhás
Bakalářská práce
Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků
Relationship marketing of local administration from the point of view of small firms
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků“ je uplatňování vztahového marketingu v činnosti místní správy, a sice z pohledu malých podniků. První část práce je zaměřena na charakteristiku vztahového marketingu. V druhé části je charakterizován vztahový marketing v činnosti místní správy. Poslední část pak přináší výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno …víceAbstract:
The topic of the bachelor degree thesis named „The Relationship Marketing of Local Authorities from the Point of View of Small Businesses“ concerns the application of relationship marketing within the activities of local authorities from the point of view of small businesses. The first part of the thesis focuses on the characteristics of relationship marketing. The second part characterises the relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u2p8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych