Bc. Iveta Popelková

Bachelor's thesis

Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci

Use of PR Tools in Marketing Communications
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině věnuje členění a využití nástrojů PR v marketingové komunikaci. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní odborné pojmy a nástroje z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak vazby mezi nimi. V navazující aplikační části jsou teoretická východiska aplikována do praxe v rámci analýzy vybrané komunikační PR kampaně a PR nástrojů …more
Abstract:
The thesis deals with the structure and use of PR tools in marketing communication both on the theoretical and practical level. The theoretical-methodological part explains the basic technical terms and tools from the field of marketing and marketing communication, as well as the links between them. In the follow-up application part, the theoretical starting points are applied to the analysis of selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní