Výchova ke zdraví jako podpůrný prostředek výchovy ke zdravému životnímu stylu u žáků s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy – Mgr. Bc. Martina Večeřová
Mgr. Bc. Martina Večeřová
Diplomová práce
Výchova ke zdraví jako podpůrný prostředek výchovy ke zdravému životnímu stylu u žáků s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy
Health education as a support tool in educating pupils with mild mental deficits in higher primary school towards healthy lifestyles
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzděláváním žáků s lehkým mentálním postižením se zaměřením na vzdělávací obor Výchova ke zdraví, jako podpůrného prostředku výchovy ke zdravému životnímu stylu na druhém stupni základní školy. Teoretická část charakterizuje, definuje, vymezuje a klasifikuje lehké mentální postižení. Uvádí specifika osobnosti žáků a okruh žáků s lehkým mentálním postižením. Legislativně vymezuje …víceAbstract:
The diploma thesis discusses educating pupils with mild mental deficits, focusing on Health Education as an educational area, regarding it as a tool supporting education in healthy lifestyles at the higher level of primary school. The theoretical part characterizes, defines, and classifies mild mental deficits. It presents personality specifics observed in pupils with mild mental deficits and possibilities …víceKlíčová slova
lehké mentální postižení základní škola vzdělávací obor Výchova ke zdraví vzdělávací oblast Člověk a zdraví edukace žáků s lehkým mentálním postižením Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením zdravý životní styl poznávací procesy vyučovací metody didaktické prostředky organizační formy výuky mild mental handicap primary school Health Education as an educational area People and Health as an educational area education of pupils with mild mental handicap The Framework Education Programme for Elementary Education supplement for Education of pupils with mild mental handicap healthy lifestyle learning processes teaching methods didactic tools organization forms in instruction
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/axt6l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEŘOVÁ, Martina. \textit{Výchova ke zdraví jako podpůrný prostředek výchovy ke zdravému životnímu stylu u žáků s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kydqdh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací program pro přípravu občanů k sebeochraně a vzájemné pomoci při mimořádných událostech.
Radek Jandl -
Matematický vzdělávací program pro Velký Svět Techniky v Ostravě
Lucie ŽENČUCHOVÁ -
Matematický vzdělávací program pro Velký Svět Techniky v Ostravě
Lucie ŽENČUCHOVÁ -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Školní vzdělávací program pro automechanika III. ročníku rozšířený o teorii a praxi stanic technické kontroly (STK) a kontrolu emisí vozidla, včetně návrhu rozšířeného o vybavení dílen pro jednotlivé moduly.
Karel Janecký -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová