Bc. Karolína Štursová

Master's thesis

Online komunikace knihkupectví Neoluxor

Online Communication of Neoluxor Bookstore
Abstract:
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingových komunikacích a možnostech propagace v internetovém prostředí, zejména na sociálních sítích, a podává informace o současném stavu českého knižního trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Neoluxor a jeho online komunikaci v porovnání s hlavními konkurenty s výsledkem zpracovaným do SWOT analýzy, která představuje silné a slabé stránky, příležitosti …more
Abstract:
This Master's thesis summarizes theoretical information about marketing communication and online promotion opportunities, particularly about social networks, and gives a review about the present state of Czech book market. It is focused on Neoluxor bookstore and its online communication activities in comparison with its main competitors resulting in SWOT analysis mirroring strengths, weaknesses, opportunities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Štursová, Karolína. Online komunikace knihkupectví Neoluxor. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications