Online komunikace knihkupectví Neoluxor – Bc. Karolína Štursová
Bc. Karolína Štursová
Master's thesis
Online komunikace knihkupectví Neoluxor
Online Communication of Neoluxor Bookstore
Anotácia:
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingových komunikacích a možnostech propagace v internetovém prostředí, zejména na sociálních sítích, a podává informace o současném stavu českého knižního trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Neoluxor a jeho online komunikaci v porovnání s hlavními konkurenty s výsledkem zpracovaným do SWOT analýzy, která představuje silné a slabé stránky, příležitosti …viacAbstract:
This Master's thesis summarizes theoretical information about marketing communication and online promotion opportunities, particularly about social networks, and gives a review about the present state of Czech book market. It is focused on Neoluxor bookstore and its online communication activities in comparison with its main competitors resulting in SWOT analysis mirroring strengths, weaknesses, opportunities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štursová, Karolína. Online komunikace knihkupectví Neoluxor. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová