Návrh a konstrukce učební pomůcky pro uplatňování badatelsky orientované výuky v rámci technické výchovy – Bc. Vítězslav ŘEPKA
Bc. Vítězslav ŘEPKA
Diplomová práce
Návrh a konstrukce učební pomůcky pro uplatňování badatelsky orientované výuky v rámci technické výchovy
Design and construction of learning tool for the application of inquiry-based instruction in the context of technical education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem a konstrukcí didaktického prostředku, který bude sloužit pro zprostředkování badatelsky orientované výuky. V teoretické části se nacházejí základní informace, které tvoří podkladový materiál pro praktickou část. Je zde zahrnuta i problematika využití a aplikace výukových metod v badatelsky orientované výuce. Praktická část pojednává o navrženém didaktickém prostředku …víceAbstract:
Thesis describes the design and construction of didactic tool that will serve to mediate inquiry-based instruction. Theoretical part contains basic informations that forms the base material for the practical part. There is also included the issue of the use and application of teaching methods in an inquiry-based instruction. The practical part discusses the designed didactic tool, possibilities of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Zveřejnit od: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Jiří Dostál, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEPKA, Vítězslav. \textit{Návrh a konstrukce učební pomůcky pro uplatňování badatelsky orientované výuky v rámci technické výchovy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kykd2f/.
Jak správně citovat práci
ŘEPKA, Vítězslav. Návrh a konstrukce učební pomůcky pro uplatňování badatelsky orientované výuky v rámci technické výchovy. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a učitelství geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
25. 6. 2015