Státní podpora videoherního průmyslu v České republice – Petr Šebor
Petr Šebor
Bachelor's thesis
Státní podpora videoherního průmyslu v České republice
The state aid for the video game industry in the Czech Republic
Abstract:
Tématem bakalářské práce je „Státní podpora videoherního průmyslu v České republice.“ Celá práce je rozdělená na dvě části, na teoretickou a praktickou část, které se systematicky dělí na další podkapitoly. Teoretická část je rozdělená na dva hlavní tematické okruhy. První velký okruh se zabývá problematikou přijímání dotací v České republice. Druhá velký tematický okruh se zabývá historií a vývojem …moreAbstract:
The theme of the bachelor thesis is "The state aid for the video game industry in the Czech Republic." The whole work is divided into two parts, the theoretical and practical part, which are systematically divided into other subchapters. The theoretical part is divided into two thematic parts. The first large part deals with the issue of receiving subsidies in the Czech Republic. The second major part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBOR, Petr. \textit{Státní podpora videoherního průmyslu v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/kyr3vw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Assessment of the Financial Position and Performance of a Choosen Company Operating in the Video Game Industry
Nuradil Zhaxylyk -
Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch'
Merey Tilepbergen -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
The Phenomenon of Video Games and their Influence on the Economic, Social and Moral Development of American Society
Alice ROUSOVÁ -
Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu
Lukáš Hamouz -
Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games
Ondřej Koláček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
15/3/2022