Strategie pronikání firmy P&P Jewelry na zahraniční trhy – Lucie Perglerová
Lucie Perglerová
Bachelor's thesis
Strategie pronikání firmy P&P Jewelry na zahraniční trhy
Strategy of penetration on foreign markets of the company P&P Jewelry
Abstract:
Tato práce se zabývá strategií pronikání firmy P&P Jewelry na zahraniční trhy. Firma podniká s českou bižuterií vlastní značky Lilien Czech v prostředí Internetu. Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii, odhalit nedostatky a navrhnout změny a další postupy ve strategii nové. Práce obsahuje teoretický popis internetového podnikání a internetového marketingu. Dále pak praktickou …moreAbstract:
This thesis deals with strategy of penetration on foreign markets of the company P&P Jewelry. Company is selling Czech rhinestone jewelry under mark Lilien Czech in the internet environment. The main goal of this thesis is to analyze present marketing strategy of this company, to find out the deficiencies and to suggest changes and next procedures in new strategy. The thesis also contains theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25295
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2011
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Petr Pilař
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie v podnikání v realitách
Olena Matviichuk -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Dušan Pospěch -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie podnikání
Alyona Saloyedova -
Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu
Gabriel Obrtel