Bc. Mikhail Puzankov

Bakalářská práce

Nákupní stereotypy české populace

Shopping stereotypes Czech population
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou stereotypy nákupního chování spotřebitelů obecně a jejich specifika v České republice. Aktuálnost tohoto tématu je následující - každý člověk v každodenním životě musí nakupovat produkty a služby k uspokojení svých potřeb a požadavků a řídí se mimo jiné stereotypy kulturními, genderovými, věkovými a sociálními. Cílem této práce je prostudovat vliv stereotypů na nákupní …více
Abstract:
The topic of this thesis is stereotypes of the consumers’ behaviour in general and their specifics in the Czech Republic. This topic is rather up-to-date, because each person in everyday life must purchase products and services to meet their needs and requirements and is governed by stereotypes, cultural, gender, age and social. The goal of this work is to study the influence of stereotypes on shopping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní