CSR a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku – Bc. Markéta Rohelová, BSBA
Bc. Markéta Rohelová, BSBA
Master's thesis
CSR a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
CSR and its importance for the competitiveness of the company
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firem v současné době a jejím významem pro konkurenceschopnost podniku. Narůstající trend pozitivního vnímání CSR zaznamenávají nejenom podniky samotné, ale jak její stakeholdeři, tak široká a odborná veřejnost. Cílem této práce je potvrdit hypotézu: „Implementace CSR aktivit do strategie podniku má pozitivní vliv na to, jak zaměstnanci …viacAbstract:
This diploma thesis deals with corporate social responsibility at present and its importance for the competitiveness of the company. The increasing trend of positive perception of CSR is recorded not only by businesses themselves, but by its stakeholders as well as by the broad and professional public. The aim of this work is to confirm the hypothesis: "Implementation of CSR activities in company strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fysu0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman