Vendula Kalašová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu projektu OPENCARD

Analise of opencard marketing mix
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzování marketingového mixu projektu opencard. Teoretická část popisuje základní východiska týkající se teorie marketingu, marketingového mixu a také marketingového výzkumu. Praktická část představuje projekt opencard od jeho uvedení na trh až po současnost. Avšak těžiště praktické části je v představení a zanalyzování jednotlivých nástrojů marketingového mixu …more
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyse marketing mix of project opencard. The theoretical part describes basic principles of marketing, marketing mix and also marketing research. The practical part introduces opencard project from its launch to the market to the present state. The core of the practical part presents and analyses individual tools of marketing mix. A part of the thesis is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 1. 2011
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Kateřina Vášková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24374