Analýza marketingového mixu projektu OPENCARD – Vendula Kalašová
Vendula Kalašová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu projektu OPENCARD
Analise of opencard marketing mix
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzování marketingového mixu projektu opencard. Teoretická část popisuje základní východiska týkající se teorie marketingu, marketingového mixu a také marketingového výzkumu. Praktická část představuje projekt opencard od jeho uvedení na trh až po současnost. Avšak těžiště praktické části je v představení a zanalyzování jednotlivých nástrojů marketingového mixu …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyse marketing mix of project opencard. The theoretical part describes basic principles of marketing, marketing mix and also marketing research. The practical part introduces opencard project from its launch to the market to the present state. The core of the practical part presents and analyses individual tools of marketing mix. A part of the thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24374
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2011
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Kateřina Vášková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec