CSR in rural areas: The case of SMEs in Central Bohemian Region – Šárka Nováková
Šárka Nováková
Diplomová práce
CSR in rural areas: The case of SMEs in Central Bohemian Region
Společenská odpovědnost firem v rurálních oblastech. Případ malých a středních podniků ve Středočeském kraji
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vývojem společenské odpovědnosti firem (CSR) v kontextu malých a středních podniků působících především ve venkovských oblastech. Primární cílem je zjistit vztah malých a středních podniků ke společenské odpovědnosti. První část práce se zaměřuje na koncept CSR a zároveň strategickou podporou venkovských oblastí a malých a středních podniků ze strany EU a vlády ČR. Druhá …víceAbstract:
This thesis maps the development and understanding of Corporate SocialResponsibility in today’s world. In addition, it presents the most worrisomeproblems of rural areas in European Union and covers strategies and action plansthat the EU implements in order to solve these problems. One of the key pillarsof the strategies is the emphasis on SMEs and their role in the process ofdevelopment, which can …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76827
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Michael Zerr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76827
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík