Strategie uvedení vybraného produktu na zahraniční trh – Lukáš Skokan
Lukáš Skokan
Diplomová práce
Strategie uvedení vybraného produktu na zahraniční trh
Strategy of Launching of a Selected Product on the Foreign Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vypracování strategie, pro vstup na zahraniční trhy s vybraným produktem firmy EBZ elektro s.r.o., která se specializuje na výrobu zařízení do prostor s nebezpečím výbuchu. Práce je rozdělena do několika částí. V první, teoretické části, jsou představeny použité analýzy a strategie. Druhá část se soustředí na komplexní charakteristiku společnosti. Třetí část práce se …víceAbstract:
This master's thesis focuses on developing a strategy for entering foreign markets with a selected product of the company EBZ elektro s.r.o., which specializes in the production of equipment for explosion-hazardous areas. The thesis is divided into several parts. In the first, theoretical part, the applied analyses and strategies are introduced. The second part focuses on the complex characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Libor Nečas
- Oponent: Zdeněk Berky
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníMagisterský studijní program:
Průmyslové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy
Pavel Vejvoda -
Charakteristika a marketingová strategie MAS Společná Cidlina
Pavel Vejvoda -
Charakteristika a marketingová strategie města Nymburk
Anna Antošová -
Charakteristika a marketingové strategie CHKO Moravský kras
Marcel Tůma -
Charakteristika podniku a jeho marketingová strategie
Sharon Moscato -
Copingové strategie, vybrané osobnostní charakteristiky a akademická úspěšnost studentů inklinujících k trémě
Tereza Žaloudková -
Strategie zvládání a jejich měření ve vztahu k charakteristikám osobnosti
Nela Tomanová -
Proces tvorby bankovní strategie a charakteristika jejich komponentů
Lada Trambová