Bc. Barbora Topinková

Bakalářská práce

Segmentace portfolia potenciálních zákazníků

The segmentation of potential client portfolio
Anotace:
Práce se zabývá popisem hlavních pojmů o segmentaci trhu a jejím vyhodnocováním. Dále se práce zabývá vyčleněním trhu z pohledu positioningu a targetingu. V práci je použita SWOT analýza, která je důležitá pro kvalitní a správnou segmentaci. Tato analýza je pak použita ve výsledkové části k zpracování návrhu segmentace české firmy, která uvádí nový výrobek na trh. S tím je spojena i tvorba a vyhranění …více
Abstract:
The thesis deals with introduction of major terms about market diversification and its evaluation. The thesis also deals with allocation of market from the positioning and targeting point of view. SWOT analysis is used, which is important for correct and good-quality segmentation. This analysis is later used in the result part of the thesis to execute a proposal of segmentation of a Czech company, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace