Vliv marketingu na obchodní úspěch firmy xy – Bc. Bogdan Patanin
Bc. Bogdan Patanin
Diplomová práce
Vliv marketingu na obchodní úspěch firmy xy
The influence of marketing on the commercial success of the company xy
Anotace:
Tématem diplomové práce je vliv marketingu na obchodní úspěch firmy. Jedná se o téma velice aktuální, neboť s rostoucí globalizací jsou firmy ohroženy stále větší a větší konkurencí. Proto hledají možnosti, včetně marketingu, jak se odlišit, jakou hodnotu přinést zákazníkovi. Diplomová práce pojednává o možném vlivu uplatnění různých marketingových strategií (produktové, cenové, distribuční, komunikační …víceAbstract:
Thesis topic is The influence of marketing on the commercial success of the company. This is a very current topic, because with increasing globalization, companies are vulnerable to greater and greater competition. So look for any opportunity, including marketing, in order to best effect. This thesis will discuss the possible impact of the application of various marketing strategies (product, pricing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mrwua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová -
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Aneta Jiroutková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Jan Tomáš Glatt -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova