Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata – Shakira Khan
Shakira Khan
Diplomová práce
Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
Attitudes of Young Consumers in Mumbai Towards the Bata Brand
Abstract:
Consumer behaviour and consumption patterns are dynamic facets of the marketing field. In order to keep the firm viable, marketers must monitor these developments and adapt their methods appropriately. This diploma thesis aims to determine how Mumbai's youth view the Bata brand in the present day. In order to determine this, the paper delves further into marketing and the mix in the footwear industry …víceAbstract:
Spotřebitelské chování a spotřební vzorce jsou dynamickými aspekty marketingové oblasti. Aby byla firma životaschopná, musí marketéři tento vývoj sledovat a vhodně přizpůsobit své metody. Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak se mladí lidé v Bombaji dívají na značku Baťa v současnosti. Aby to bylo možné zjistit, tato práce se hlouběji zabývá marketingem a marketingovým mixem v obuvnickém …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Khan, Shakira. Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Marketing ve virtuálním prostředí a jeho vliv na spotřebitelské chování hráčů
Matěj Schamberger -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Marketing podle trendů spotřebitelského chování
Adam Šrámek