Shakira Khan

Master's thesis

Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata

Attitudes of Young Consumers in Mumbai Towards the Bata Brand
Abstract:
Consumer behaviour and consumption patterns are dynamic facets of the marketing field. In order to keep the firm viable, marketers must monitor these developments and adapt their methods appropriately. This diploma thesis aims to determine how Mumbai's youth view the Bata brand in the present day. In order to determine this, the paper delves further into marketing and the mix in the footwear industry …more
Abstract:
Spotřebitelské chování a spotřební vzorce jsou dynamickými aspekty marketingové oblasti. Aby byla firma životaschopná, musí marketéři tento vývoj sledovat a vhodně přizpůsobit své metody. Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak se mladí lidé v Bombaji dívají na značku Baťa v současnosti. Aby to bylo možné zjistit, tato práce se hlouběji zabývá marketingem a marketingovým mixem v obuvnickém …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Khan, Shakira. Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe