Metody ve výuce anglické gramatiky – Bc. Ivona JELÍNKOVÁ
Bc. Ivona JELÍNKOVÁ
Master's thesis
Metody ve výuce anglické gramatiky
Methods in teaching English grammar
Abstract:
This diploma thesis deals with methods in teaching English grammar. The theoretical part offers the possible methods of teaching grammar, its presentation and practice. At the beginning of the Theoretical part, the grammar is explained as a systematic description of rules in language. Further, grammar is presented with its currents position in language learning and teaching. In the following part of …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá metodami ve výuce anglického gramatiky. Teoretická část nabízí možné způsoby výuky gramatiky, její prezentaci a procvičování. Na začátku teoretické části je gramatika vysvětlena jako systematický popis pravidel ve výuce cizího jazyka. V další části teoretické kapitoly jsou prezentovány trendy výuky gramatiky s některými možnými způsoby prezentace gramatiky a jejího procvičování …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Ivona. Metody ve výuce anglické gramatiky. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Výuka gramatiky v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Monika VRÁNOVÁ -
Gramatická cvičení v učebnicích anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy
Adéla FLOREOVÁ -
Technika řízeného objevování (guided discovery) ve výuce gramatiky studentů na úrovni B1.
Lucie Houdová -
Prezentace přacích vět v lingvistických manuálech a vybraných učebnicích angličtiny (úroveň C1)
Jiří Havel -
Induktivní a deduktivní přístup při výuce gramatiky německého jazyka
Simona Tušicová -
Induktivní a deduktivní přístupy při výuce matematiky
Jiří BŘEHOVSKÝ -
Příklady dobré praxe výuky anglické gramatiky induktivní metodou
Markéta MARTÍNKOVÁ -
Postoj sociálních pracovníků, klientů s duševním onemocněním a rodinných příslušníků klientů ke spolupráci s rodinami v organizacích zabývajících se sociální prací s duševně nemocnými lidmi
Hana Houšková