Mgr. Pavla Korpasová

Bakalářská práce

Private Supplementary Tutoring in English Language

Private Supplementary Tutoring in English Language
Anotace:
Tato práce zkoumá soukromou výuku anglického jazyka poskytovanou 90 náhodně vybraným dětem ve věku 10, 13 a 15 let. Cílem práce je zjistit podobu soukromé výuky českých dětí, její délka, intenzita, její výhody a nevýhody, důvody rodičů pro najímání soukromých učitelů a spojitost mezi soukromou výukou a životní úrovní rodičů.
Abstract:
The thesis looks at the private supplementary tutoring in English language received by 90 randomly chosen children, aged 10, 13, and 15 years. The aim of the thesis is to discover the state of tutoring provided to Czech children, its duration, intensity, its advantages and disadvantages, parents' reasons for hiring tutors, and the connection between tutoring and parents' socio-economic status.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta