Jan VALUŠTÍK

Bachelor's thesis

Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA

Low-cost Communication Campaigns for Internet Startups in the U.S. Market
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o nízkonákladových komunikačních kampaních v prostředí internetových startupů na trhu v USA. Zjišťuje, do jaké míry jsou principy nízkonákladových komunikací známy a využívány mezi tvůrci startupů, zkoumá jejich efektivitu a definuje nejvyužívanější nástroje. V teoretické části je práce zaměřena na stanovení základní terminologie týkající se startupů, nízkorozpočtových …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with low-cost communication campaigns for internet startups in the US market. The aim of this thesis is to find out how principles of low-cost communication campaigns are known and used among startups, to measure their efficiency and to define the most widely used marketing tools. The theoretical part is focused on basic terminology connected with Internet startups, low-cost …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VALUŠTÍK, Jan. Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe