Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA – Jan VALUŠTÍK
Jan VALUŠTÍK
Bachelor's thesis
Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA
Low-cost Communication Campaigns for Internet Startups in the U.S. Market
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o nízkonákladových komunikačních kampaních v prostředí internetových startupů na trhu v USA. Zjišťuje, do jaké míry jsou principy nízkonákladových komunikací známy a využívány mezi tvůrci startupů, zkoumá jejich efektivitu a definuje nejvyužívanější nástroje. V teoretické části je práce zaměřena na stanovení základní terminologie týkající se startupů, nízkorozpočtových …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with low-cost communication campaigns for internet startups in the US market. The aim of this thesis is to find out how principles of low-cost communication campaigns are known and used among startups, to measure their efficiency and to define the most widely used marketing tools. The theoretical part is focused on basic terminology connected with Internet startups, low-cost …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALUŠTÍK, Jan. \textit{Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/l0igf2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALUŠTÍK, Jan. Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nízkorozpočtová komunikační kampaň jazykové školy vedral.eu
Lukáš KRČIL -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Josef Ježek -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Matěj ŠIMEK -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Pavel Bělík -
Analýza trendů v imigrační politice a vlivu imigrace na trh práce v USA v období 1950-2000
Dominik Rejzek