Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA – Jan VALUŠTÍK
Jan VALUŠTÍK
Bachelor's thesis
Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA
Low-cost Communication Campaigns for Internet Startups in the U.S. Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o nízkonákladových komunikačních kampaních v prostředí internetových startupů na trhu v USA. Zjišťuje, do jaké míry jsou principy nízkonákladových komunikací známy a využívány mezi tvůrci startupů, zkoumá jejich efektivitu a definuje nejvyužívanější nástroje. V teoretické části je práce zaměřena na stanovení základní terminologie týkající se startupů, nízkorozpočtových …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with low-cost communication campaigns for internet startups in the US market. The aim of this thesis is to find out how principles of low-cost communication campaigns are known and used among startups, to measure their efficiency and to define the most widely used marketing tools. The theoretical part is focused on basic terminology connected with Internet startups, low-cost …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALUŠTÍK, Jan. \textit{Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/l0igf2/.
Jak správně citovat práci
VALUŠTÍK, Jan. Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Nízkorozpočtová komunikační kampaň jazykové školy vedral.eu
Lukáš KRČIL -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Josef Ježek -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Matěj ŠIMEK -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Pavel Bělík -
Analýza trendů v imigrační politice a vlivu imigrace na trh práce v USA v období 1950-2000
Dominik Rejzek